Warunki ogólne
01 Warunki ogólne
Poniższe ogólne warunki stosuje się do niniejszych stosunków handlowych pomiędzy ZIETA PROZESSDESIGN SP. Z O. O. Moniuszki 29/2, Wrocław, Polska, NIP: 8982176666, REGON: 021290237, KRS: 0000359777 (dalej “Zieta”) a Klientem. Odstępstwa od warunków umowy ze strony Klienta nie stanowią integralnej części umowy, nawet jeśli są one znane. Aktualna i obowiązująca wersja warunków jest zawsze dostępna na naszej stronie internetowej www.zieta.pl.
Warunki sprzedaży wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2011 r. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi przed złożeniem zamówienia. Możliwe, że zmienimy niniejsze warunki bez uprzedzenia o tym fakcie. Zmiany będą miały zastosowanie do wszystkich kolejnych otrzymanych zamówień. Zmienione warunki wchodzą w życie w momencie ich opublikowania. Wszystkie dane osobowe zbierane w związku z zamówieniem będziemy przetwarzać zgodnie z warunkami naszej polityki prywatności dotyczącej korzystania z naszej strony internetowej.
02 Zawarcie umowy
Produkty prezentowane w naszym sklepie internetowym nie stanowią prawnie wiążącej oferty, lecz są niewiążącym katalogiem internetowym. Po skompletowaniu danych zamówienia składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku, klikając przycisk “Złóż zamówienie”. Umowa sprzedaży wchodzi w życie w momencie, gdy potwierdzimy zamówienie lub potwierdzimy dostawę. Powiadomimy Państwa e-mailem jak najszybciej w celu potwierdzenia zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, w celu zapewnienia prawidłowości wszystkich szczegółów, opisów i cen produktów pojawiających się na stronie w momencie wprowadzania odpowiednich informacji do systemu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku opublikowania błędnych informacji o produkcie, wliczając ceny i promocje. Klient nie musi się rejestrować w celu dokonania zakupu.
03 Ceny i warunki płatności
Przed wysyłką produktów należy dokonać pełnej płatności kartą kredytową lub debetową, lub poprzez płatność bankową:
w EURO: IBAN: PL 34 1090 2398 0000 0001 1455 4418, SWIFT: WBKPPLPP
w PLN: 93 1090 2398 0000 0001 1394 5069, SWIFT: WBKPPLPP
Domyślnie ceny wyświetlane w naszym sklepie internetowym zawierają obowiązujący w Polsce podatek VAT (23%). Cena nie zawiera opłat za dostawę produktów czy innych opłat celnych. Opłaty za dostawę zależą od wagi i wielkości zamawianych produktów. Zamawiając towary w sklepie .zieta.pl w ramach dostaw międzynarodowych, na Klienta może zostać nałożone cło importowe obowiązujące w Państwa kraju, a Zieta nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty celne, opłaty specjalne lub podatki. Klient zalogowany spoza Polski: i spoza Unii Europejskiej lub klient z Unii Europejskiej z wpisanym numerem VATEU zobaczy ceny netto, bez podatku. Cenę netto zobaczy również niezalogowany klient w checkoutcie, gdy wpisze poprawny numer VATEU lub wybierze kraj dostawy poza Unię Europejską. Klient kupujący produkty po cenie netto jest zobowiązany do poprawnego rozliczenia podatków zgodnie z własnym miejscem rozliczenia.
Ceny produktów mogą ulec zmianie w dowolnym momencie, ale zmiany nie będą miały wpływu na umowy, które weszły już w życie. Nie będziemy ani udostępniać, sprzedawać, ani zabiegać o przekazanie nam danych kontaktowych, zwłaszcza informacji poufnych. W przypadku opóźnienia w płatności, Zieta jest uprawnione do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym lub jest uprawniony do wstrzymania dostawy po 7 dniach kalendarzowych. Sklep zieta.pl prześle przypomnienie o niedokończonej płatności przez rozwiązaniem umowy (transakcji). Transakcja dochodzi do skutku w momencie opłacenia wraz z ceną transportu. Zieta nie odpowiada za płatności wstrzymane przez Bank lub proces płatności. Proces finalizacji zakupu spoczywa na operatorze płatności. Zieta Prozessdesign nie wchodzi w żaden sposób w posiadanie informacji poufnych służących finalizacji transakcji (jak numery CVC/CVV, hasła, loginy itp.)
04 Informacja o dostawie
Płatności należy dokonać po złożeniu zamówienia. Możemy wstrzymać produkty lub anulować umowę zawartą między nami w przypadku, gdy nie otrzymamy od Klienta środków za całą cenę. Produkt zostanie wysłany do dwóch dni roboczych po otrzymaniu płatności, jeśli produkt jest na stanie, o czym informuje podstrona produktu na zieta.pl (“dostępna szybka wysyłka”). Dokładamy wszelkich starań, aby nasz sklep internetowy był jak najbardziej aktualny. Jeśli zamówionego produktu nie ma w magazynie, wówczas średni czas dostawy wynosi od 4 do 12 tygodni od daty zaksięgowania (maksymalny termin może się różnić w zależności od produktu, co jest opisane na podstronie produktu na zieta.pl). Jednakże w przypadku zamówienia produktów z serii limitowanych czas realizacji produkcji może trwać od 8 do 14 tygodni. Dopilnujemy, aby produkty dostarczono na adres podany w zamówieniu Klienta. Czas dostawy w Europie wynosi do 8 dni, poza Europą drogą powietrzną do 11 dni lub drogą morską do 8 tygodni. Zieta nie odpowiada za proces transportu dokonany przez firmy transportowe/spedycję. Zieta nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu jeśli klient nie zgłosił uszkodzenia opakowania przy przyjęciu przesyłki.
Zamówienie nieodebrane (z jakiegokolwiek powodu) będzie oczekiwać na odbiór w lokalnym punkcie odbioru wg regulaminu przewoźnika/dostawcy. Zwrot nieodebranego zamówienie odbędzie się na koszt zamawiającego.
Zamówienie nieodebrane (z jakiegokolwiek powodu) będzie oczekiwać na odbiór w lokalnym punkcie odbioru wg regulaminu przewoźnika/dostawcy. Zwrot nieodebranego zamówienie odbędzie się na koszt zamawiającego.
05 Prawo do zwrotu
Na terenie Unii Europejskiej klient posiada prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dokonania zakupu (przelewu) bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym Regulaminie (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
W tym celu prosimy o informację poprzez email: shop@zieta.pl lub poprzez formularz zieta.pl/returns, podając numer zamówienia ze sklepu zieta.pl.
Dodatkowo jeśli produkt nie spełnia oczekiwań Klienta, wówczas Klient może poinformować nas o jego zwrocie i odesłać go w ciągu 14 dni. Ten okres rozpoczyna się najwcześniej w momencie, gdy Klient otrzyma dostarczony towar. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Klient ma prawo do zwrotu towaru pod warunkiem, że nie został on uszkodzony lub że nie używano go w inny sposób. Przy odbiorze zamówienia Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu dostawy w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić odpowiedni protokół w celu przeprowadzenia kolejnych etapów reklamacji, wykonać materiał zdjęciowy (opakowanie z każdej strony, zdjęcie tematu, uszkodzenia, dołączyć opis sytuacji). Brak tych informacji będzie skutkować nieprzyjęciem reklamacji.
W tym celu prosimy o informację poprzez email: shop@zieta.pl lub poprzez formularz zieta.pl/returns, podając numer zamówienia ze sklepu zieta.pl.
Dodatkowo jeśli produkt nie spełnia oczekiwań Klienta, wówczas Klient może poinformować nas o jego zwrocie i odesłać go w ciągu 14 dni. Ten okres rozpoczyna się najwcześniej w momencie, gdy Klient otrzyma dostarczony towar. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Klient ma prawo do zwrotu towaru pod warunkiem, że nie został on uszkodzony lub że nie używano go w inny sposób. Przy odbiorze zamówienia Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu dostawy w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić odpowiedni protokół w celu przeprowadzenia kolejnych etapów reklamacji, wykonać materiał zdjęciowy (opakowanie z każdej strony, zdjęcie tematu, uszkodzenia, dołączyć opis sytuacji). Brak tych informacji będzie skutkować nieprzyjęciem reklamacji.
W celu uniknięcia uszkodzeń podczas ewentualnego zwrotu Klient powinien zachować oryginalne opakowanie do momentu podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie. Wartość towaru (bez kosztów dostawy) zostanie zaliczona na koncie Klienta, gdy tylko zwrócony towar dotrze do naszego magazynu i zostanie sprawdzony. Przed odesłaniem produktu Klient zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania o zamiarze zwrotu poprzez: kontakt mailowy na adres shop@zieta.pl lub poprzez formularz kontaktowy na zieta.pl/returns
Zwrotu towaru należy dokonywać na poniższy adres:
Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.
Trasa Północna 16e
65-119 Zielona Góra
Polska
+48 669 319 066
Trasa Północna 16e
65-119 Zielona Góra
Polska
+48 669 319 066
06 Gwarancja
Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru. Reklamację będziemy rozpatrywać maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dostawy do Zieta Prozessdesign. Niniejsze zasady zwrotów obowiązują tylko dla towarów, będących w okresie gwarancyjnym i dla towarów używanych zgodnie z instrukcją użytkowania. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z użytkowania produktu, takich jak zarysowania lub zadrapania na powierzchni produktu. Produkty w wersji z surowym lakierem stalowym są zaprojektowane w taki sposób, aby miały wygląd przemysłowy, przez co mogą mieć drobne zarysowania lub rdzawe plamy na powierzchni pod lakierem i gwarancja tego nie obejmuje. Produkty surowe, tj. niezabezpieczone lakierem mogą z czasem poddawać się przebarwieniom, zmianom na powierzchni, co jest ich założeniem (np. produkty kolekcji “HEAT”, produkty “Raw”) i nie podlega gwarancji ani reklamacji. Prosimy o świadomy wybór tego typu produktów. W przypadku konieczności zwrotu towaru prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym fakcie poprzez e-mail: shop@zieta.pl lub poprzez formularz zieta.pl/pl/returns, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
Dodatkowe warunki gwarancji i proces postępowania znajdują się na stronie: zieta.pl/warranty
07 Personalizacja
Zieta oferuje możliwość personalizacji produktu o wybrany kolor RAL, mieszankę lakierów lub grawer. Produkty personalizowane w ofercie to również: G-Table, a także obiekty unikalne lub ich reprodukcja. Produkt personalizowany nie podlega prawu zwrotu (odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu lub 14 dni od jego otrzymania), podlega natomiast gwarancji. Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia spersonalizowanego. W celu uzyskania więcej informacji, warunków, możliwości oraz poprowadzenia przez proces personalizacji prosimy o kontakt mailowy: shop@zieta.pl lub z wybranym Account Managerem lub poprzez formularz kontaktowy. Więcej informacji o zakresie personalizacji można również znaleźć na podstronie /custom-order
08 Pozostałe
Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedzami na najczęstsze pytania lub najważniejsze zagadnienia na podstronach: FAQ, Warranty, Returns
09 Polityka prywatności.
Aktualna polityka prywatności znajduje się pod adresem: zieta.pl/privacy-policy
10 Postanowienia końcowe
Zieta Prozessdesign oferuje Państwu obsługę posprzedażową. W przypadku pytań co do zakupu, sposobu montażu, czyszczenia i konserwacji Państwa towaru prosimy o kontakt telefoniczny +48 785 911 861 lub mailowy: shop@zieta.pl.
01Warunki ogólne ↓
Poniższe ogólne warunki stosuje się do niniejszych stosunków handlowych pomiędzy ZIETA PROZESSDESIGN SP. Z O. O. Moniuszki 29/2, Wrocław, Polska, NIP: 8982176666, REGON: 021290237, KRS: 0000359777 (dalej “Zieta”) a Klientem. Odstępstwa od warunków umowy ze strony Klienta nie stanowią integralnej części umowy, nawet jeśli są one znane. Aktualna i obowiązująca wersja warunków jest zawsze dostępna na naszej stronie internetowej www.zieta.pl.
Warunki sprzedaży wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2011 r. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi przed złożeniem zamówienia. Możliwe, że zmienimy niniejsze warunki bez uprzedzenia o tym fakcie. Zmiany będą miały zastosowanie do wszystkich kolejnych otrzymanych zamówień. Zmienione warunki wchodzą w życie w momencie ich opublikowania. Wszystkie dane osobowe zbierane w związku z zamówieniem będziemy przetwarzać zgodnie z warunkami naszej polityki prywatności dotyczącej korzystania z naszej strony internetowej.
02Zawarcie umowy ↓
Produkty prezentowane w naszym sklepie internetowym nie stanowią prawnie wiążącej oferty, lecz są niewiążącym katalogiem internetowym. Po skompletowaniu danych zamówienia składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku, klikając przycisk “Złóż zamówienie”. Umowa sprzedaży wchodzi w życie w momencie, gdy potwierdzimy zamówienie lub potwierdzimy dostawę. Powiadomimy Państwa e-mailem jak najszybciej w celu potwierdzenia zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, w celu zapewnienia prawidłowości wszystkich szczegółów, opisów i cen produktów pojawiających się na stronie w momencie wprowadzania odpowiednich informacji do systemu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku opublikowania błędnych informacji o produkcie, wliczając ceny i promocje. Klient nie musi się rejestrować w celu dokonania zakupu.
03Ceny i warunki płatności ↓
Przed wysyłką produktów należy dokonać pełnej płatności kartą kredytową lub debetową, lub poprzez płatność bankową:
w EURO: IBAN: PL 34 1090 2398 0000 0001 1455 4418, SWIFT: WBKPPLPP
w PLN: 93 1090 2398 0000 0001 1394 5069, SWIFT: WBKPPLPP
Domyślnie ceny wyświetlane w naszym sklepie internetowym zawierają obowiązujący w Polsce podatek VAT (23%). Cena nie zawiera opłat za dostawę produktów czy innych opłat celnych. Opłaty za dostawę zależą od wagi i wielkości zamawianych produktów. Zamawiając towary w sklepie .zieta.pl w ramach dostaw międzynarodowych, na Klienta może zostać nałożone cło importowe obowiązujące w Państwa kraju, a Zieta nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty celne, opłaty specjalne lub podatki. Klient zalogowany spoza Polski: i spoza Unii Europejskiej lub klient z Unii Europejskiej z wpisanym numerem VATEU zobaczy ceny netto, bez podatku. Cenę netto zobaczy również niezalogowany klient w checkoutcie, gdy wpisze poprawny numer VATEU lub wybierze kraj dostawy poza Unię Europejską. Klient kupujący produkty po cenie netto jest zobowiązany do poprawnego rozliczenia podatków zgodnie z własnym miejscem rozliczenia.
Ceny produktów mogą ulec zmianie w dowolnym momencie, ale zmiany nie będą miały wpływu na umowy, które weszły już w życie. Nie będziemy ani udostępniać, sprzedawać, ani zabiegać o przekazanie nam danych kontaktowych, zwłaszcza informacji poufnych. W przypadku opóźnienia w płatności, Zieta jest uprawnione do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym lub jest uprawniony do wstrzymania dostawy po 7 dniach kalendarzowych. Sklep zieta.pl prześle przypomnienie o niedokończonej płatności przez rozwiązaniem umowy (transakcji). Transakcja dochodzi do skutku w momencie opłacenia wraz z ceną transportu. Zieta nie odpowiada za płatności wstrzymane przez Bank lub proces płatności. Proces finalizacji zakupu spoczywa na operatorze płatności. Zieta Prozessdesign nie wchodzi w żaden sposób w posiadanie informacji poufnych służących finalizacji transakcji (jak numery CVC/CVV, hasła, loginy itp.)
04Informacja o dostawie ↓
Płatności należy dokonać po złożeniu zamówienia. Możemy wstrzymać produkty lub anulować umowę zawartą między nami w przypadku, gdy nie otrzymamy od Klienta środków za całą cenę. Produkt zostanie wysłany do dwóch dni roboczych po otrzymaniu płatności, jeśli produkt jest na stanie, o czym informuje podstrona produktu na zieta.pl (“dostępna szybka wysyłka”). Dokładamy wszelkich starań, aby nasz sklep internetowy był jak najbardziej aktualny. Jeśli zamówionego produktu nie ma w magazynie, wówczas średni czas dostawy wynosi od 4 do 12 tygodni od daty zaksięgowania (maksymalny termin może się różnić w zależności od produktu, co jest opisane na podstronie produktu na zieta.pl). Jednakże w przypadku zamówienia produktów z serii limitowanych czas realizacji produkcji może trwać od 8 do 14 tygodni. Dopilnujemy, aby produkty dostarczono na adres podany w zamówieniu Klienta. Czas dostawy w Europie wynosi do 8 dni, poza Europą drogą powietrzną do 11 dni lub drogą morską do 8 tygodni. Zieta nie odpowiada za proces transportu dokonany przez firmy transportowe/spedycję. Zieta nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu jeśli klient nie zgłosił uszkodzenia opakowania przy przyjęciu przesyłki.
Zamówienie nieodebrane (z jakiegokolwiek powodu) będzie oczekiwać na odbiór w lokalnym punkcie odbioru wg regulaminu przewoźnika/dostawcy. Zwrot nieodebranego zamówienie odbędzie się na koszt zamawiającego.
Zamówienie nieodebrane (z jakiegokolwiek powodu) będzie oczekiwać na odbiór w lokalnym punkcie odbioru wg regulaminu przewoźnika/dostawcy. Zwrot nieodebranego zamówienie odbędzie się na koszt zamawiającego.
05Prawo do zwrotu ↓
Na terenie Unii Europejskiej klient posiada prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dokonania zakupu (przelewu) bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym Regulaminie (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
W tym celu prosimy o informację poprzez email: shop@zieta.pl lub poprzez formularz zieta.pl/returns, podając numer zamówienia ze sklepu zieta.pl.
Dodatkowo jeśli produkt nie spełnia oczekiwań Klienta, wówczas Klient może poinformować nas o jego zwrocie i odesłać go w ciągu 14 dni. Ten okres rozpoczyna się najwcześniej w momencie, gdy Klient otrzyma dostarczony towar. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Klient ma prawo do zwrotu towaru pod warunkiem, że nie został on uszkodzony lub że nie używano go w inny sposób. Przy odbiorze zamówienia Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu dostawy w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić odpowiedni protokół w celu przeprowadzenia kolejnych etapów reklamacji, wykonać materiał zdjęciowy (opakowanie z każdej strony, zdjęcie tematu, uszkodzenia, dołączyć opis sytuacji). Brak tych informacji będzie skutkować nieprzyjęciem reklamacji.
W tym celu prosimy o informację poprzez email: shop@zieta.pl lub poprzez formularz zieta.pl/returns, podając numer zamówienia ze sklepu zieta.pl.
Dodatkowo jeśli produkt nie spełnia oczekiwań Klienta, wówczas Klient może poinformować nas o jego zwrocie i odesłać go w ciągu 14 dni. Ten okres rozpoczyna się najwcześniej w momencie, gdy Klient otrzyma dostarczony towar. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Klient ma prawo do zwrotu towaru pod warunkiem, że nie został on uszkodzony lub że nie używano go w inny sposób. Przy odbiorze zamówienia Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu dostawy w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić odpowiedni protokół w celu przeprowadzenia kolejnych etapów reklamacji, wykonać materiał zdjęciowy (opakowanie z każdej strony, zdjęcie tematu, uszkodzenia, dołączyć opis sytuacji). Brak tych informacji będzie skutkować nieprzyjęciem reklamacji.
W celu uniknięcia uszkodzeń podczas ewentualnego zwrotu Klient powinien zachować oryginalne opakowanie do momentu podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie. Wartość towaru (bez kosztów dostawy) zostanie zaliczona na koncie Klienta, gdy tylko zwrócony towar dotrze do naszego magazynu i zostanie sprawdzony. Przed odesłaniem produktu Klient zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania o zamiarze zwrotu poprzez: kontakt mailowy na adres shop@zieta.pl lub poprzez formularz kontaktowy na zieta.pl/returns
Zwrotu towaru należy dokonywać na poniższy adres:
Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.
Trasa Północna 16e
65-119 Zielona Góra
Polska
+48 669 319 066
Trasa Północna 16e
65-119 Zielona Góra
Polska
+48 669 319 066
06Gwarancja ↓
Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru. Reklamację będziemy rozpatrywać maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dostawy do Zieta Prozessdesign. Niniejsze zasady zwrotów obowiązują tylko dla towarów, będących w okresie gwarancyjnym i dla towarów używanych zgodnie z instrukcją użytkowania. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z użytkowania produktu, takich jak zarysowania lub zadrapania na powierzchni produktu. Produkty w wersji z surowym lakierem stalowym są zaprojektowane w taki sposób, aby miały wygląd przemysłowy, przez co mogą mieć drobne zarysowania lub rdzawe plamy na powierzchni pod lakierem i gwarancja tego nie obejmuje. Produkty surowe, tj. niezabezpieczone lakierem mogą z czasem poddawać się przebarwieniom, zmianom na powierzchni, co jest ich założeniem (np. produkty kolekcji “HEAT”, produkty “Raw”) i nie podlega gwarancji ani reklamacji. Prosimy o świadomy wybór tego typu produktów. W przypadku konieczności zwrotu towaru prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym fakcie poprzez e-mail: shop@zieta.pl lub poprzez formularz zieta.pl/pl/returns, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
Dodatkowe warunki gwarancji i proces postępowania znajdują się na stronie: zieta.pl/warranty
07Personalizacja ↓
Zieta oferuje możliwość personalizacji produktu o wybrany kolor RAL, mieszankę lakierów lub grawer. Produkty personalizowane w ofercie to również: G-Table, a także obiekty unikalne lub ich reprodukcja. Produkt personalizowany nie podlega prawu zwrotu (odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu lub 14 dni od jego otrzymania), podlega natomiast gwarancji. Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia spersonalizowanego. W celu uzyskania więcej informacji, warunków, możliwości oraz poprowadzenia przez proces personalizacji prosimy o kontakt mailowy: shop@zieta.pl lub z wybranym Account Managerem lub poprzez formularz kontaktowy. Więcej informacji o zakresie personalizacji można również znaleźć na podstronie /custom-order
08Pozostałe ↓
Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedzami na najczęstsze pytania lub najważniejsze zagadnienia na podstronach: FAQ, Warranty, Returns
09Polityka prywatności. ↓
Aktualna polityka prywatności znajduje się pod adresem: zieta.pl/privacy-policy
10Postanowienia końcowe ↓
Zieta Prozessdesign oferuje Państwu obsługę posprzedażową. W przypadku pytań co do zakupu, sposobu montażu, czyszczenia i konserwacji Państwa towaru prosimy o kontakt telefoniczny +48 785 911 861 lub mailowy: shop@zieta.pl.